Nya Any.do anlände: uppgiftshantering för webb och mobil

Nya Any.do anlände: uppgiftshantering för webb och mobil

I videon som vi lämnar nedan kan du se utseendet på den nya any.do, en välkänd uppgiftshanteringsplattform som inte bara förnyar dess estetik utan också dess verktyg för att hantera familjens uppgifter, funktioner för projekt- och teamhantering, röstmeddelanden och bilagor och premiumplaner.

Med mer än 11 ​​miljoner användare världen över omarbetar den sin prissättning samtidigt som den presenteras som en ny applikation inte bara för personligt bruk utan också för företag. Any.do 2.0 är fokuserat på lagarbete, samarbete om uppgifter och delning av filer.

Any.do 2.0 Premium kostar 5 dollar per månad och har ingen gräns för storleken på bifogade filer eller antalet medarbetare från samma team. Det innehåller också fler ämnen, möjligheten att ta emot larm baserat på geografisk plats och teknisk support:

Gratisanvändare kommer att kunna samarbeta med två medlemmar för varje uppgift och med filer på maximalt 5 MB (det integreras med Dropbox), och kan dela 5 ögonblick (Any.dos dagliga planerare) per månad.

Anpassade påminnelser är också nya, liksom att ändra bakgrundstemat från vitt till rosa, grönt, blått eller svart, endast alternativ för premium.

Det är utan tvekan en av de bästa uppgiftshanteringsapplikationerna som finns idag, en applikation som vill göra språnget till näringslivet för att bli en viktig del för hanteringen av små listor och små projekt.

Här är videon: