Om du läser detta e-postmeddelande har du makten att åstadkomma förändringar.
Vår nya e-postkampanj, Causes Prezi, kommer att fokusera på några av de mest pressande problemen världen står inför idag och du kommer att upptäcka hur du kan vara en del av lösningen utan att lämna skrivbordet.
Således börjar marknadsföringen via e-post av det nya Prezi-projektet, ett av de bästa alternativen när det gäller online-presentationer, som nu försöker förbättra världen genom publicering av ett urval av innovativa idéer vars chefer har använt för att marknadsföra via plattformen.
Bra orsaker Prezi har döpts på Prezi-bloggen på spanska – det är nyfiken att det i Anglo inte finns något omnämnande ännu – och försöker förena de mer än 50 miljoner Prezi-användare världen över med dessa innovativa idéer fokuserade på att förvandla världen, men inte bara som visualiserare men som aktiva ämnen som omsätter dem i praktiken eller samarbetar i deras förverkligande.
Till exempel har den första tanken att delas varit den av en ung man vid namn Boyan Slat som utvecklar The Ocean Cleanup-lösning som syftar till att befria haven från plastavfallet som alla kastar bort och utnyttjar själva havsströmmarna och några flytande barriärer som automatiska samlare.
Prezi som sammanfattar din idé visar hur enkelt, smart och praktiskt det är:
Naturligtvis är att samla in pengar för varje sak en av de största fördelarna med en så viktig täckning.
Hur som helst kommer liknande idéer att delas under de kommande månaderna via e-post med Prezi-användare och förmodligen också på dess officiella blogg och på företagets Twitter-profiler – från och med @ PreziEspanol’s.
Vi föreställer oss att dessa kanaler också kan användas för att kontakta det ansvariga teamet för att visa Prezis med sina egna innovativa idéer.
Mer information: Prezi’s blogg på spanska