2: a upplagan av ORGANIC- The App Party, för att lära dig mer om appmarknadsföringstrender

organisk

Den 3 november hålls den andra upplagan av ORGANIC i Barcelona, ​​ett evenemang där yrkesverksamma inom App Marketing-sektorn De kommer att kunna utbyta idéer och lära känna marknadsföringstrender för mobilapplikationer, samt framgångshistorier från stora företag, varumärken och nystartade företag.

Organiserad av PickASO (inhemsk byrå för appmarknadsföring i Spanien), de vill upprepa formeln förra året för att skapa nätverk och ge energi till sektorn mobil mellan annonsörer, byråer, mobilannonsnätverk, teknikplattformar, apputvecklare, pressen och andra ledande aktörer i branschen.

I händelse kommer vi att ha 6 Keynotes, 1 rundabord, fest och mycket nätverk, med innehåll av Esther Arboix från Infojobs, Jaume Suol från Drivy, Carlos Pierre de Badi, Nicols Espinosa från Heygo, Amparo Garca från Social Point, Gemma Escribano de Wallapop, Anna Jimnez från Hotels Combined, bland andra stora företag i mobilvärlden.

Det kommer att hållas på Valkiria Hub Space (Carrer de Pujades 126, Barcelona), från 19:00 till 23:30, och i slutet av evenemanget kommer deltagarna att ha fri tillgång till den berömda nattklubben Shoko (Paseo martimo 36, Barcelona).

Vi kommer att vara där för att fortsätta lära oss mer om allt som rör reklam i mobilmiljön, naturligtvis mer än bara en trend.