workdaytrack, för att hantera den tid som varje anställd arbetar

arbetsdagsspår

Artikel 34 i arbetarnas stadga genomgick nyligen en ändring som tvingar alla spanska företag att implementera ett system som gör det möjligt att registrera arbetstimmar för varje anställd, och som kräver uppdatering snabbt, eftersom den 11 maj måste den vara klar. . För att göra detta möjligt finns det flera webblösningar som uppdateras till hjälpa företagare med skalbara lösningar, och idag kommer vi att prata om en gratis för företag med upp till 15 anställda. Det är WorkdayTrack, en lösning skapad av företaget Synerquia, som har en gratis plan som erbjuder semesterhantering för arbetskraften, kontroll av arbetstid med styva scheman och kontroll av scheman, med laglig giltighet, eftersom det har månatlig leverans av markeringar. Målet med denna förändring är att hitta en lösning för att hantera tidskontroll och därmed öka företagens produktivitet, men inte alla företag kan investera i fingeravtryckslässystem och andra, så en webb- och mobillösning kan vara den perfekta. I det här fallet kan arbetstagare logga från sina egna mobila enheter och resurser som geolokalisering eller biometrisk åtkomst används för att förhindra bedrägerier. Det är möjligt att spela in in- och utgångar samt pauser, men du kan också hantera semester och frånvaro av alla slag. Den icke-fria versionen, med en kostnad på 2 euro per månad per anställd, möjliggör också kontroll av arbetstid med flexibla timmar, kontroll av skiftarbete, olika arbetscenter och säkerhetskopiering av markeringar i 5 år i det europeiska molnet. Bakom denna lösning står Pere Barcel och Ivn Martnez, två tidigare kollegor från Infojobs, som också förbereder en teknik baserad på ett system för artificiell intelligens för att rekrytera arbetare som använder ansiktsigenkänning.