Voice lanserar röstundersökningar för utgivare för att inkludera undersökningar på webbplatser

Röst

Lanserad i början av 2013 som Poutch och döptes om till Voice i april i år, har denna plattform som specialiserat sig på att skapa onlineundersökningar precis lanserat sin nya lösning med fokus på webbplatsförlag, Voice Polls for Publishers, så att de kan skapa och integrera sina undersökningar i sina egna webbutrymmen, med möjlighet att göra visuella anpassningar för att kunna integrera dem också under samma visuella estetik som finns på nämnda webbplatser.

Denna tjänst erbjuds gratis och utgör ett nytt inslag av deltagande som kan användas av webbplatsredaktörer för att främja besökarnas deltagande och engagemang. Integration kan genomföras via olika kanaler, antingen genom att inkludera iframe-koden som varje undersökning som skapas genererar, på samma sätt som andra element som YouTube-videor, bland annat, integreras eller genom det befintliga plugin-programmet för webbplatser som ligger under WordPress-innehållet skapande plattform.

En aspekt att komma ihåg är att de integrerade undersökningarna på webbplatser kommer att fungera fullt ut både via stationära datorer och via mobila enheter, eftersom de är utformade för att anpassas till alla skärmstorlekar.

Planer kommer snart som ger stora publicister möjlighet att tjäna pengar på att integrera marknadsförda undersökningar.