tiendeo

Tiendeo vinner Award Entrepreneur 2020 och förbereder sin expansion i Latinamerika

tiendeo

Tendera (tiendeo.com) har vunnit utmärkelsen Entreprenör 2020 i avsnittet New Technologies and Computer Applications, ett projekt som grupperar kataloger och erbjudanden online och att det redan har fått mer än 7 miljoner användare och en närvaro i Spanien, Mexiko, Brasilien, Italien och Storbritannien.

Den här utmärkelsen, sponsrad av Telefnica, gör det möjligt att påskynda sin expansion i Latinamerika och underlätta dess vistelse på olika akademier Wayra, ett accelerationsprojekt för Telefonica-företag i olika länder i Latinamerika.

Vi har redan berättat vid flera tillfällen om Tiendeo, där å ena sidan användare kan få tillgång till kataloger och erbjudanden från olika butiker, jämför priser och letar efter kampanjer som hittills bara hittades i trafikljus och brevlådor, på papper, och å andra sidan tillåter det distributionskedjor som Eroski, Hipercor, FNAC, Mediamarkt, Saturnus, El Corte Ingls, Carrefour, Lidl, Mercadona, Alcampo, Aldi , Conforama, Intermobil, Zara Home, Leroy Merlin, Bricodepot, Bricorama, Aki, Bricodept och en lång etcetera, satsa på ebenholts.

Få av oss gillar att få reklampapper i posten eller broschyrer på gatan, men när de finns på ett klassificerat sätt på webben förändras saker. Det som generellt stör oss är oönskad reklam, en modell som Tiendeo verkar vilja komma ifrån.