Betting på en ganska aktuell filmton har Repsol presenterat sin nya marknadsföringskampanj baserad på ett koncept som är mycket anpassat till vår dagliga dag Ibland måste du sluta för att fortsätta.
Kampanjen är baserad på en serie berättelser, Repsol Stories, berättade i en serie videor som förstärker företagets image.
I dem alla kan vi se hur åtgärden sker på Repsol bensinstationer, oas mitt på vägen där människor kan stanna för att reflektera och ladda energi.
Andas mänskligheten, Repsol satsar på en fråga som verkar motstridig de dagar vi lever: pausen.
Inom tekniksektorn har vi redan verifierat de senaste åren att det inte verkar finnas utrymme för det, företagen slutar inte att reflektera över de misstag som gjorts eftersom de måste göra nästa lansering före tävlingen, det gör ge tid att analysera om handlingslinjen är korrekt eftersom den inte är en linje, det är en tävlingsbana.
Oas mitt på vägen, stannar för att kunna fortsätta … det här är verkligen uppfriskande fraser, positiva poäng för en mycket väl idealiserad kampanj som har människan som huvudpersonen.
Du kan kolla in berättelserna på historias.repsol.com.