Ok, för att vara mer effektiv att hantera informationen om våra konton i molnet

YokeApps

Varje dag är vi mer beroende av molntjänster, så när vi hanterar dem kan vi undvika att ha flera av dessa tjänster öppna i olika webbläsarflikar och därmed bli mer effektiva tack vare tjänsten Yoke erbjuder oss, tillgänglig i beta-fasen, varifrån vi kommer att erbjuda en intelligent panel för att lära av våra intressen för att alltid få den viktigaste informationen på den allmänna nivån för alla våra konton via de olika korten, med mer än 65 kortformat.

Yoke stöder upp till 30 molnbaserade tjänster, inklusive GMail, Asana, Buffer, Google Drive, GitHub, MailChimp, Pingdom, Slack, Pocket, Trello, Wunderlist, Yammer eller Zendesk, bland andra. Den kostnadsfria registreringen till din tjänst görs genom ett enkelt formulär som du har i början av din hemsida, som bara består av tre formulärfält.

Därefter, vid den första inloggningen, behöver vi bara välja applikationer, konfigurera deras respektive samlingar och lägga till motsvarande kort. Korten kan ordnas genom olika listor som vi kan skapa. För att göra oss mer bekväma har vi i bakgrunden ett trevligt skogsduk.

Andra aspekter att tänka på är å ena sidan att Yoke har sin egen förlängning för Chrome, som automatiskt lägger till våra bokmärken de länkar som vi har tillgängligt i vår panel, och å andra sidan dess integration med Slack, där vi kommer måste följa några instruktioner för att konfigurera kommandot / yoke för att komma åt vår panel från Slack.

Under mottoet att livet är för kort för att bläddra igenom webbläsarflikarna vill Yoke fungera som en effektiv lösning när det gäller att hantera den viktiga informationen för alla våra konton i molntjänsterna som stöds.