contador de visitas Skip to content

Hur ökar försäljningen? ”¦ De fyra faserna av förtroende

Fullständig recension av Huawei Watch GT

Sälja, sälja, sälj hitta en nisch, påverka, skapa behov av att hitta den nya möjligheten till en ny början.

I nätverkscykeln strävar vi efter att hitta den idén, den alliansen, det nyckelord som påverkar den grupp av potentiella kunder som vi alltid drömmer om så länge vi håller fast vid mjölkvinnan.

I kretsloppet av känslor och entreprenörskap gör sökandet efter det behovet som blir viralt och utsatt, inget annat än att tvinga oss att lära oss mer varje dag, relatera bättre och gräva in i de djupa hemligheterna hos mänskliga känslor som i slutändan har nycklarna till försäljning och tillväxt för vårt varumärke.

Enkla meddelanden, direkt till känslorna, meddelanden som påverkar de 140 tecken som påverkar och som främst skapar förtroende. Varje dag sitter enskilda talanger framför skärmarna på sina enheter och startar loppet genom att förföra sina kunder och allierade.

Från ensamheten i sina hem och paradoxalt nog – utan att ha en minut av ensamhet i den virtuella världen, söker individuella talanger och går med i andra talanger för att hitta den perfekta formeln för andras känslor.

Försäljningen eftersträvas, även om den inte diskuteras. Ekonomisk tillväxt eftersträvas, även om detta mål endast är möjligt efter upprättande av band, eftersträvas ett framgångsrikt företag, även om det första vi måste uppnå är nyckelorden som definierar ett unikt budskap som påverkar andras hjärtan.

I slutändan letar vi efter erövringen av en ny klient och medan detta händer frågar vi oss om och om igen hur vi kan omvandla det potentiella konceptet till en riktig klient utöver mötena, förberedelse av budgetar och handlingsplanen, utöver projekt finns det ett sätt att uppnå en högre konvertering för våra affärssiffror?

Den romantiska sidan av siffrorna. Du ringer klienter och, vissa blir besök, av dessa, bara vissa begär mer information och slutligen, vissa lojalitet och andra går förlorade.

Så här kan vi synliggöra kundförvärvscirklar. Vi måste utveckla strategier som gör det möjligt för oss att få olika känslor från varje statistik. Så samtidigt som vi agerar samtidigt kan vi behålla dem som inte är övertygade, motivera som redan har konverterat och erbjuda mervärde till dem som kräver ett nytt behov enligt vårt budskap.

Som alltid är siffrorna så romantiska att ju fler kontakter desto fler möjligheter att fånga känslor (andras behov).

Planerar, låt oss inte gå ut utan en strategi! Var försiktig, att starta sociala medier utan att planera vår strategi är bara galet. Vi måste också komma ihåg att vi reser genom ett universum som inte stannar, vilket tvingar oss att kontinuerligt granska våra strategier och planer. Slogan är att inte förlora någon information som användarna ger oss, eftersom det finns nycklarna till omvandlingen.

Planera åtgärder och mål, du kommer att se hur det du gör blir nya möjligheter!

Hej kontakter? Låt oss tänka ett ögonblick; Vad gör marknadsföring av nätverk till ett faktum i realtid? Det är tydligt att våra nätverk är det mest värdefulla vi har för att resa vårt varumärke. Dra nytta av dina mest lojala kontakter, de är ursprunget till summan av influenser som du gradvis kommer att överensstämma med dina lojala kunder.

Segmentering, om du inte är expert skapar du inte självförtroende. Vi lever i en tid då marknader och industrier går sönder, vi specialiserar oss, vi utvecklar en kvalitet, en unik talang, en färdighet som matchas med år, erfarenhet och våra unika egenskaper. Det är tack vare summan av talanger som unika upplevelser uppnås idag.

Ge inte upp. Och slutligen, när vi redan vet att det bara är tack vare ständigt arbete, fortlöpande utbildning och omfattande planeringsuppföljning, att vi genererar den energi som driver möjligheter, är det inte en mindre fråga att avsluta denna reflektion med en ytterligare rekommendation. ge inte upp.

Ibland är hinderna starka, kriserna släpps loss och vi står inför fel i beräkningen, planeringen eller strategin, ibland blir vägen mot inflytande och konsolidering av ett varumärke svår och obrytbar, det är i det ögonblicket då urkopplingen är nödvändig , när vi tar avstånd tillåter oss att förnya oss och när vi måste samla alla våra reserver av tålamod och uthållighet. Ge aldrig upp halvvägs, möjligheterna finns och om något inte fungerade kan vi åtminstone redan utesluta det. vi är närmare framgång!

Kom alltid ihåg att det vi måste leverera är förtroende eftersom det i dag är det enda som förvandlas till försäljning och inflytande.