Grupperbjudande – Skapa erbjudanden på Facebook som aktiveras med ett minimalt antal användare

Grupperbjudande - Skapa erbjudanden på Facebook som aktiveras med ett minimalt antal användare

Om du någonsin har skapat en marknadsföringskampanj på Facebook kanske du har sett att det inte är lätt att få användare att dela det som avslöjas. En attraktiv produkt och en originalkampanj är inte alltid en garanti för en viral effekt på det sociala nätet, verktyg är nödvändiga för att uppmuntra dess fördelning bland kontakter, och det är vad den erbjuder Grupperbjudande, ett av de verktyg som erbjuds av estadapp.com

Nu kan du ha din egen Groupon för ditt varumärke på Facebook, se till att dina fans delar din kampanj viralt för att aktivera erbjudandet och generera en databas med registranter (namn + e-post) som du kan hantera externt till Facebook tack vare RP 360, ett förvar applikation utformad för att hantera dina uppföljningskampanjer till användare som har reagerat positivt på din kampanj med säkra servrar.

Det är en applikation som vi kan installera på vår sida för att skapa försäljningskampanjer som bara aktiveras efter ett visst antal registreringar. Varje konfigurerad kampanj kan presenteras med tre bilder: den välkomna, den som presenterar erbjudandet och den som visas efter prenumerationen, vilket gör det möjligt att konfigurera de tre stegen på ett extremt intuitivt sätt.

Om du inte har ditt eget team som kan designa de tre bilderna kan du komma åt din egen standardbank och anpassa meddelanden som kan visas i var och en. Som du kan se i videohandledningen som vi visar här är det möjligt att konfigurera informationen så att den innehåller eller inte länkar till externa webbplatser, tvinga en användare att bli ett fan av sidan för att delta i erbjudandet, fastställa det minsta antalet registranter för att aktivera erbjudandet, definiera deadlines och många andra variabler i en enda form som finns i administrationssektionen. En bra resurs som ingår i paketet som erbjuds av estadapp.com och att du kan hjälpa oss att använda Facebook för att nå så många människor som möjligt.