Google gör en översikt över det bästa från 2016 på Google Play i olika kategorier

googleplay

December är i allmänhet den månad året då du brukar göra en översikt över vad som har varit innevarande år inom olika delar av livet. Och redan in i december 2016, från Google, har de inte velat missa möjligheten att göra status och dela det med alla användare om vad som har varit det bästa med Google Play under detta år världen över i olika kategorier.

I den meningen har företaget delat det bästa av Google Play i år globalt när det gäller applikationer, spel, låtar, filmer, tv-program och till och med nya böcker. Utan att gå in mer i detalj för tillfället kan vissa redan förutsäga några av de applikationer, spel eller tv-program som faller inom de olika klassificeringarna.I detta avseende har vi sett hur applikationer som gör att du kan förvandla dig till en rolig virtuell karaktär genom Augmented Reality har vuxit under detta år, eller det finns till och med spel som har väckt en hel del förväntningar under lanseringen och genererat stort intresse Under de första månaderna, men som vanligt, har detta stora intresse för att uppnå beroendeframkallande nivåer minskat med tiden. Det har också funnits tv-program som har väckt mer förväntningar och mycket mer.

Vi fokuserar på kategorin bland de fem bästa apparna 2016, där Face Changer 2, Lumyer – Photo & Selfie Editor, Castbox – Podcast Radio Music, Emoji Keyboard Pro och MSQRD går in i listan. De två sista är kanske de applikationer som låter mest för oss. Sedan, inom kategorin med de fem bästa spelen 2016, går Pokmon GO först in på listan, hur kan det vara annars, förutom Clash Royale, Traffic Rider, slither.io och Dream League Soccer.

Resten av listorna finns tillgängliga för dem som vill genom sin officiella publikation. På det här sättet vill Google lyfta fram det bästa av Google Play genom att kunna ge oss en uppfattning om användarnas preferenser på global nivå i olika kategorier, och det kan också vara en inspiration att lära sig om andra titlar som, även om de har varit populära globalt kanske vi inte känner till dem.