Get Satisfaction renews its platform to facilitate interaction between brands and customers

Get Satisfaction förnyar sin plattform för att underlätta interaktion mellan varumärken och kunder

Get Satisfaction förnyar sin plattform för att underlätta interaktion mellan varumärken och kunder

Get Satisfaction är en gammal bekant med varumärken, eftersom det sedan 2007 gör det möjligt för dem att skapa sina egna samhällen för att skapa diskussioner om sina produkter och tjänster de erbjuder. Faktum är att vi många gånger har sett flikar på olika webbplatser av olika märken och organisationer så att kunderna kan bidra med våra egna respons att föreslå olika förbättringar eller rapportera fel genom att kontakta varumärkena själva, som samlar idéer och bedömer dem för möjlig implementering.

Nåväl, både varumärken och kunder har redan den förnyade versionen av Get Satisfaction-tjänsten tillgänglig, vars uppdrag är att göra det lättare för varumärken att utvidga och förstärka vad de kallar community-effekt inom vilket omfång som helst.

En av nyheterna fokuserar på ny arbetsytans chef, som utgör administratörens förvaltningscenter för samhällen, med verktygen för att hålla kontakten med sina kunder, med verktyg som gör att de kan moderera och ge snabba svar på återkopplingar mottagen. Dessutom kan administratörer se de senaste kommentarerna, som kan vara gratulationer, klagomål eller till och med förslag från kunderna själva.

Det är inte den enda nyheten, eftersom Get Satisfaction också rapporterar att ha tagit förnya din community-app, byggt om från grunden. Bland de nya funktionerna finns relaterat innehåll och kategorisidor, som är ordnade för att underlätta åtkomst till den information du letar efter, från vilken skärmstorlek som helst, även från mobila enheter.

Under resten av året kommer Get Satisfaction att göra fler förbättringar, till exempel undergrupper, förbättringar av användarprofiler och även nya verktyg för automatisering av marknadsföring.

Mer information: Få tillfredsställelse