Förslagslådan, ett nytt verktyg för företag att interagera med sina kunder

Förslagslådan, ett nytt verktyg för företag att interagera med sina kunder

Vi presenteras Förslagslåda (elbuzondesugeferencias.com) som en ny kommunikationskanal som företag kan använda för att lyssna på och kommunicera med sina kunder.

Tanken är att företag kan hantera användarnas åsikter och förslag, texter som görs både offentligt och anonymt, och därmed känner till kritiken som kommer, inklusive de konstruktiva.

I presentationen pratar de om det här nya verktyget som en idealisk lösning för företag med eller utan anläggning, produkter, webbplatser, föreningar, idrottsklubbar eller kommuner, och erbjuder möjligheten att skapa underpostlådor associerade med en huvudpostlåda för dem som arbetar med olika sektorer. inom samma företag och tänker alltid på några punkter som varje företag måste ta hand om:

Förbättra kundtjänsten genom att erbjuda ett omedelbart svar på alla frågor, bygg kundlojalitet genom att erbjuda skräddarsydda tjänster och produkter med hänsyn till deras åsikter, gör en kanal tillgänglig för kunden där de kan skicka sina klagomål direkt, undvika kritiken från användarna som sprids på andra webbplatser, forum och sociala nätverk och utlöser krissituationer.

Bland de olika alternativen det finns finns det en gratis som låter dig konfigurera en widget för att få feedback via webben, men för att förbättra interaktionen (svara på användare och identifiera skräppost, till exempel) måste du välja betalningsplaner.