Crisp, ett enkelt chattsystem för kundtjänster för webbplatser

Knaprig

Många e-handelswebbplatser har bland annat en liten widget längst ner som gör det möjligt för oss att göra snabba frågor via chatt, även om det görs under de kundtjänsttimmar de har fastställt. Dessa widgets erbjuds via specialiserade plattformar som kan vara komplexa att hantera och dyra att använda för de webbplatser som integrerar dem.

Det är åtminstone den visionen de har från Crisp, som syftar till att fungera som ett alternativ till de andra plattformarna genom att erbjuda sin kundtjänstchattjänst för webbplatser som bara har de väsentliga elementen för att hantera kundrelationer till några mer konkurrenskraftiga priser. Och de anser att de flesta webbplatser som lägger till en kundtjänstwidget behöver en del av alla funktioner som vanligtvis erbjuds från andra plattformar.

Crisp är för närvarande i beta-fas och erbjuder sin tjänst gratis och obegränsat till dem som registrerar sig under denna fas. Detta innebär att dess plattform fortfarande har mycket att utvecklas, i avvaktan på lanseringen av sina stationära applikationer och mobila applikationer, liksom införandet av en serie funktioner som möjliggör förbättrad effektivitet i hanteringen av kommunikation med kunder, och söker på detta sätt för att undvika att lämna några klienter bakom när de erbjuder svar på de mottagna frågorna.Enligt egenskaperna tar integrationen av din tjänst bara en minut där du bara behöver lägga till en enda kodrad utan att behöva modifieras. Dessutom är widgeten helt anpassningsbar och registrerar alla chattkonversationer som förekommer i en historik. För användaren kommer den att ha en enkel chattwidget vars gränssnitt återspeglar den visuella trenden på många webbplatser och erbjuder en enkel, tydlig och elegant design.

På detta sätt vill Crisp fungera som ett enkelt och mer konkurrenskraftigt alternativ till resten av sina rivaler. Och det är tydligt att vi också lever i en tid där enkelhet och användarvänlighet också råder.