Automattic presenterar produktivitetsverktyg

lyckligt schema

Företaget som ansvarar för den berömda WordPress har meddelat en serie produkter med fokus på produktivitet och börjar med Lyckligt schema, ett av verktygen i Happy Tools, en tidshanteringsapplikation som är utformad för att hjälpa till att hantera medarbetarscheman och ta itu med supportförfrågningar från hela organisationen.

Eftersom företaget arbetar med hundratals anställda på distans och distribueras (det har 850 anställda i 68 länder) har de beslutat att de nödvändiga verktygen är de som hjälper företag som har den filosofin. Senare kommer de att innehålla plugins, till exempel ett chattverktyg för kunder som erbjuder integrationer med Happy Schedule, ett annat för teamkommunikation, personalhantering och kundsupport.

Lyckligt schema kostar $ 5 per användare och månad, även om det kostar minst $ 60 per månad.

Inte det första verktyget de gör utanför WordPress, de hanterar också Simplenote-anteckningsappen, som jag förvärvade 2013, och ett dra-och-släpp-filsystem som heter CloudUp, samt en plattform för att skapa enkäter som heter Crowdsignal (tidigare PollDaddy ). och ett gemensamt översättningsverktyg som heter GlotPress.

Happy Tools har en annan inställning till alla tidigare projekt och vill fokusera på ett faktum: Mer än två tredjedelar av den globala arbetskraften arbetar på distans minst en dag i veckan. Om du blir ledande inom denna sektor kommer du att bli oslagbar om några år.

Du kan lära dig mer om denna plattform på happy.tools.