Fullständig recension av Huawei Watch GT

10 viktiga aspekter av innehållsmarknadsföring, som definierar kvalitet!

Fullständig recension av Huawei Watch GT

Det är paradoxalt oavsett den historiska cykel som vi färdas genom, människor fortsätter att upprätthålla vår väsen av tulldjur

Om vi ​​analyserar orsakerna till att marknadsföringsstrategier misslyckas och skadade anseende och influenser avbryts kommer vi att inse att de vanligaste misstagen orsakas av oförmåga att följa etablerade normer och en stark attraktion till överträdelse.

Vi måste vara mycket försiktiga just nu med överträdelserna av spelreglerna, inte förgäves, den nya pingvinen, ung och dynamisk, presenterar en mycket låg nivå av tolerans för spekulation, straffrihet och missbruk.

Om vi ​​vill öppna nya marknader, om vi vill befästa vårt sociala företag, om vi har övertygat oss själva om att vi inte kan hålla oss utanför de platser där kunderna avgör sitt varumärke, behöver vi en bra strategi för innehållsmarknadsföring.

Att uppnå konvertering från påverkan på känslor är den mest effektiva formeln för att befästa ett inflytelserikt varumärke.

Vi har en stor utmaning inför att följa spelreglerna! Endast på detta sätt kommer vi att bygga en ny produktionsmodell där effektiv resursfördelning garanterar ett permanent flöde av nya idéer och möjligheter.

För att lösa det måste vi känna till de 10 viktigaste aspekterna av innehållsmarknadsföring, definiera kvalitet!

– Du måste veta vad du pratar om. Utbildning är en skyldighet. – Följ din instinkt när du väljer titel, du är en konsument. Glöm inte att effekten är vid första anblicken. – Att ha en åsikt ja, förringa andra, nej. Det är uppenbart att för att växa måste man integrera olika synpunkter, olika formler, för det är mångfald som lockar innovation. – Meddelanden, korta och direkta. Sociala nätverk används inte för att sälja, men för att uppskatta apostlar som gör vårt varumärke mer synligt ju kortare och tydligare det anges, desto större är minnet. – Verkar det vettigt? Det är precis vad du vill överföra, vart du vill ta dina läsare, vilken typ av interaktion du vill generera. Läs vad du skriver och se till att meddelandet levereras till konsumenten inom dig. – Innehåll = vad kunden vill ha. Det här kan vara den största utmaningen, vad vill din klient, vad är det språk som identifierar sig med hans behov. Använd orden och kombinationen av dem, se alltid till att meddelandet kommer i sin helhet. – Det garanterar enhetlighet. När vi går in i en kreativ spiral och börjar skriva en artikel blir idéer ofta trånga i våra sinnen och ibland är meddelandena inte förståliga. Se till att allt överensstämmer helt, särskilt med varumärkets budskap. – Ortografi, kvalitet i huvudsak. Vi har en liten tolerant pingvin hängande, låt oss inte glömma att stavning och grammatik garanterar korrekt överföring av meddelandet och bredda kunskapen hos mottagarna. Var uppmärksam på detaljer. – Var konsekvent. Försök alltid att uppfylla dina scheman, det är ett vanligt misstag för företag att inte ta hänsyn till planeringen av åtgärder i nätverket. När kunder får tillgång till din blogg och förväntar sig att hitta nytt innehåll och uppdateringen inte har inträffat, invaderar en känsla av besvikelse. – Kommentarer, termometern av din kvalitet. De säger att när ett innehåll sprids mycket i nätverken men inte genererar kommentarer, förblir det i en neutral påverkan, de säger också att om du vill ha kommentarer ska du be om dem och att svara på dem är viktigt för att konsolidera ett gott rykte.

Verkligheten är att nätverksanvändare inte är särskilt konversationsdeltagare och att många gånger, så mycket som du försöker och frågar, inte människor kommenterar. Övervaka resan för ditt innehåll och dra nytta av nätverken för att fråga igen om de känslor eller känslor som dina texter överför, vilken informationskälla som kommer direkt från ditt mål är avgörande för att din strategi ska lyckas.

Och äntligen en ny innovation, skapar, alltid skriva om nyheter som har spridit sig över nätverket, ta inte publiceringen av andra märkesinnehåll som kärnan i din strategi, satsa på att skapa nytt innehåll, lyssna på kunder från måtten, nätverk och kommentarer och återuppfinna dina strategier för innehållsmarknadsföring med ett enda klick på en knapp och behålla din unika talang och leverera allt mer exakta och synliga svar.